Mūsų darželio mokytojos Asta Želionienė, Ligita Petkuvienė ir pavaduotoja ugdymui Ramūnė Kriskuvienė jau ketvirtą kartą organizuoja skaitmeninių mokymo priemonių kūrimo projektą. Pastarieji „Žaidžiu ir mokausi su Kahoot!“, „Skaitymo pradžiamokslis“, „Išmani priešmokyklinuko Lietuva“ sulaukė didelio visos respublikos mokytojų susidomėjimo. Šį kartą mokytojos ėmėsi didelio iššūkio ir kurti tai, kas šiandien yra aktualu ir pakvietė dalyvauti priešmokyklinio, pradinio ugdymo mokytojus, meninio ugdymo mokytojus ir švietimo pagalbos specialistus refleksijos metodų pristatymo projekte „Inovatyvūs vaikų refleksijos metodai“ . Tikslas – sudaryti refleksijos metodų, skirtų 5-8 metų vaikų ugdymo proceso vertinimui įvertinimui bei į(si)vertinimui skirtą katalogą „Inovatyvūs vaikų refleksijos metodai“, panaudojant skaitmeninius (internetinius) įrankius, refleksijos metodo taikymo pavyzdžius. Projekte dalyvavo mokytojai iš Šiaulių, Marijampolės, Vilniaus, Jonavos, Alytaus, kurie pateikė praktinius šių IT įrankių: https://www.plickers.com, https://classroomscreen.com/ , https://learningapps.org/, https://wordwall.net, https://wordart.com/, https://www.canva.com/ , https://www.classdojo.com/ ir kt. panaudojimo galimybes. Projektas nesulaukė itin didelio dalyvių skaičiaus, nes PU mokytojos mano, kad dar tik formuojasi ugdymos(si) vertinimo ir įsivertinimo kultūra, bet tikisi, kad šis inovatyvus idėjų rinkinys padės mokytojams išbandyti mokytojų pasiūlytus į(si)vertinimo metodus, juk vertinimas ir įsivertinimas yra svarbi ugdymo(si) dalis, kuri mokytojui yra ir ugdytinio daromos pažangos stebėjimo įrankis bei svarbus informacijos šaltinis ugdymo(si) veiklai planuoti.
Idėjų rinkinį žiūrėkite čia: