eTwinning projektas „Žaidžiu, kuriu, pasaulį atrandu“

Priešmokyklinio ugdymo pedagogė Asta Želionienė su grupės „Bildukai‘ vaikais įsijungė į eTwinning projektą „Žaidžiu, kuriu pasaulį atrandu“. Projekto tikslas- išmokyti vaikus kuo įvairesnių žaidimų, kurių metu ugdomas kūrybiškumas, mąstymas, vaizduotė, vikrumas, pastabumas. Projekte dalyvauja 17 mokytojų su savo ugdytiniais iš Lietuvos švietimo įstaigų: Kauno, Alytaus, Kėdainių, Vilkaviškio Klaipėdos, ir projekto partnerė S. Kandir iš Turkijos.

Kadangi žaidimai vaikams – gyvenimo ir ugdymo (si)  būdas, tai šis projektas puikiai integravosi į savaitės veiklas. Žaisdami vaikai įgyja žinių, sugebėjimų, naujų įgūdžių, patirties, išmoksta bendrauti, bendradarbiauti, patiria daug džiugių emocijų, formuojasi vertybinės nuostatos. Žaidime glūdi visi įgūdžiai ir gebėjimai, reikalingi tolimesniam vaiko gyvenimui.

Projekto esmė – bendradarbiauti ir mokytis vieniems iš kitų. Pedagogai kūrė projekto logotipą, o vaikai virtualioje  tridicer.com programoje balsavo, išrinko projekto LOGO , o laimėtoją sužinojo atkodavę  QR kodą.  Spalio mėnesį visi projekto dalyviai virtualioje Twinspace erdvėje pristatė savo įstaigą, grupę, o „gyvai“ susipažino vaizdo susitikime – webinare ir kartu atšventė Tolerancijos dieną,  dalyvavo virtualiame renginyje ES programavimo savaitė „Žaidžiu, kuriu, pasaulį atrandu su „Kahoot!“, kurio metu  pedagogai turėjo galimybę kurti viktortinas, o vaikai žaisti. Bildukai jau išbandė interaktyvias viktorinas “Žaidimų aikštelęje”, “Suskaičiuok”,  Medžių įvairovė”. Kahoot-tai smagus būdas įtvirtinti žinias  žaidžiant. Projekto idėja- Twinspace erdvėje dalintis žaidimų (

vaidmeninių, draminių, judrių, muzikinių, didaktinių, statybinių,  internetinių ) idėjomis  ir būtinai išbandyti projekto partnerių patikusius žaidimus. Priešmokyklinukai išbandė ir įvairius internetinius skaitmeninius įrankius ir programas: grupavo žaislus su programėle https://learningapps.org/, „žaidė“ su 3D žaislais, kurie atgijo https://quivervision.com/ pagalba, vartė pasakų knygas su papildyta realybe, programavo su bitutėmis-robotais „Bee-Bot“. Projektas tęsis iki balandžio mėnesio, todėl bus galimybę ne tik išbandyti daug naujų žaidimų, bet ir bandyti žaidimus kurti patiems.

 Apie projektą Twinspace erdvėje:

https://twinspace.etwinning.net/124252/home

 

Paieška

Renginių kalendorius

Sausio  2021
Pi An Tr Ke Pe Še Se
   
  1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prisijunkite

Prisijunkite

Mes Facebook’e

Steigėjas

Steigėjas
© 2021 Šiaulių l-d „Coliukė“
NEĮGALIESIEMS